Garantie
Wij doen onze uiterste best om onze producten in de best mogelijke conditie bij u aan te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product niet juist is geproduceerd en deze toch per ongeluk bij u terecht komt. Als dit gebeurd kunt u aanspraak maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht dit binnen twee maanden na de constatering van het gebrek melding bij ons te maken hier over. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos een vervangend product opsturen.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat iets niet loopt zoals u had verwacht. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door direct contact met ons te zoeken via de contactpagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.